WAT KUN JE ALLEMAAL MET VAMO?​

Met deze dienst wordt een telefooncentrale met alle bijbehorende functionaliteiten (bijv. wachtrijen, huntgroups, persoonlijke vaste nummers) gekoppeld aan een smartphone. Via een app op de smartphone kun je kiezen of je met je 06-nummer of met je vaste nummer wilt bellen. Je persoonlijke vaste nummer komt dan uiteraard ook weer op je smartphone binnen. Dit alles kan bovendien uitgerust worden met 4G of 5G internet. 

Kortom: met VaMo haal je alle voordelen van een vaste telefooncentrale naar je smartphone. Op deze manier is het super gebruiksvriendelijk voor de medewerker en hoef je minder diensten tegelijkertijd af te nemen. Een win-win! 

Waarom 4consult?

4Consult bestaat al ruim 20 jaar. In die periode is er veel veranderd, maar twee dingen zijn nog altijd hetzelfde gebleven: onze principes. Professioneel werk leveren en altijd direct en persoonlijk contact houden met onze klanten. De wensen van de klant zijn voor ons altijd het vertrekpunt. Wij zijn een open en flexibele organisatie; dit blijkt uit onze korte en directe communicatielijnen. Deze lijnen zijn 24 uur per dag voor onze klanten beschikbaar. We keep you going!