ICT Helpdeskmedewerker

ICT Helpdeskmedewerker
Vanwege de snelle groei van ons bedrijf zoeken wij per direct een ICT Helpdeskmedewerker die het team kan komen versterken voor 40 uur per week. Wij zoeken iemand die resultaatgericht te werk gaat en de klant altijd centraal houdt. Je denkt aan mogelijkheden en gaat creatief om met moeilijkheden of problemen. De kandidaat die we zoeken werkt nauwkeurig, is zeer klantgericht en neemt verantwoordelijkheid. Soms is de werkdruk hoog, dus een beetje stress of drukte heeft geen impact op je werk. Je komt te werken in een hecht team, met passie voor nieuwe technologie.

Functieomschrijving
Als helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het aannemen van de telefoon en het registreren van de binnenkomende meldingen. Na de registratie beslis je of de melding door jou opgelost kan worden of dat de melding door gaat naar een mede collega. Ook in dat geval blijf jij eindverantwoordelijk voor de melding. Je houdt ook dagelijks de voortgang van de openstaande meldingen bij en informeert naar de status. Verder analyseer je de meldingen en eventuele problemen en rapporteert dit. Daarnaast controleer je de back-up en wordt de monitoring gecontroleerd, bijgehouden en wordt hierop gereageerd.

Functie-eisen
Minimaal een afgeronde MBO opleiding 4 ICT;
Ambitie om door te stromen naar de functie van Consultant;
Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
Relevante werkervering is een pré;
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
Stressbestendig, klantgericht, nauwkeurig en leergierig;
Rijbewijs B; Woonachtig in de regio Drechtsteden;
Goede vaardigheden in poolen, karten en FIFA 😉

Secundaire arbeidsvoorwaarden
PensioenBonus/Winstdeling
Vrijdagmiddagborrel
Reiskostenvergoeding
Vakantiegeld

Soort dienstverband: Fulltime

Meteen reageren!

Bedankt!

5 + 12 =

error: Content is protected !!