Zoals ieder jaar hebben we ook een klanttevredenheidsonderzoek gedaan over het jaar 2019. Eind 2018 kregen we al cijfer een 7,8 en als doel hadden we minimaal een 8 gesteld voor 2019. Met trots kunnen we melden dat we dit gehaald hebben met een gemiddeld cijfer van 8,2.

Het klanttevredenheidsonderzoek (KTO) is dit jaar uitgevoerd in de periode 2 december t/m 20 december. Wij bij 4Consult vinden het belangrijk om te weten wat onze klanten vinden. Zo kunnen wij onze kracht blijven onderschrijven, maar juist ook zoeken naar verbetering waar nodig. ICT is er tenslotte voor de gebruiker en niet voor ons.

Ondanks dat we best tevreden zijn met het resultaat blijven we er naar streven om de tevredenheid van ons klanten in 2020 nog verder te verhogen. Een paar algemene punten kwamen naar voren uit het onderzoek over 2019 zijn reeds aangepast. Zo kregen we van meerdere mensen de vraag om de wachtstand muziek aan te passen. Deze hebben we nu verwijderd. Verder vonden veel mensen het vervelend dat ze een keuzemenu kregen als ze belden met 4Consult. Ook deze hebben we verwijderd en je krijgt nu direct iemand aan de lijn.

Ook met de rest van de opmerkingen is al veel gebeurd. We hopen dat u positief verrast wordt. Mocht nu nog vragen hebben over onze dienstverlening of als u wellicht opmerkingen heeft die onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren dan horen we dat uiteraard heel erg graag.

Bitnami